مینی برش استیل 1*115 ویکتوری

23,500 تومان

فروشگاه سایش ابزار ارائه دهنده مینی برش استیل 1*115 ویکتوری بصورت مستقیم می باشد.

توضیحات

مینی برش استیل 1*115 ویکتوری دارای ضخامت کمی است و همین امر آن را به یک ابزار برش بسیار دقیق تبدیل می کند که می تواند انواع صفحات استیل را به صورت کاملا یکنواخت و بدون ایجاد برآمدگی های ناخواسته برش دهد. از این نوع صفحه برش ویکتوری برای برش آهن و استیل مورد استفاده قرار می گیرند.

  • تکنولوژی برش سریع
  • دارای ساختار فیبری
  • طول عمر بالاتر نسبت به سنگ های مشابه

مینی برش استیل 1*115 ویکتوری

همانطور که ذکر شد از این محصول برای برش آهن و استیل استفاده می کنند زیرا ساختار محکمی دارد و ساییده یا شکسته نمی شود. این صفحه سنگ با سرعت 8500 دور بر دقیقه می چرخد. امکان نصب این صفحه روی انواع دستگاه های فرز وجود دارد. از آنجا که برش دادن فلز استیل در مقایسه با آهن ظریف تر و حساس تر است ضخامت کمتری برای این محصول در نظر می گیرند. مینی برش استیل از مقاومت و استحکام نسبتا خوبی برخوردار می باشد و طول عمر مفید آن نسبتا زیاد است. شما می توانید این محصول را از فروشگاه سایش ابزار خریداری نمایید.

خرید صفحه مینی برش استیل ویکتوری

در همین راستا فروشگاه سایش ابزار در حال فعالیت می باشند. و فروشنده حضوری و آنلاین با نازلترین قیمت مناسب مینی برش استیل 1*115 ویکتوری بصورت مستقیم برای مشتریان گرامی عرضه می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما بصورت رایگان تماس برقرار نمایید. همچنین می توانید با محصولات صفحه سنگ فیبری آشنا شوید.

  • ارسال درب منزل یا محل کار شما (پست پیشتاز، تیپاکس، باربری)
  • پشتیبانی عالی
  • بهترین برندهای ملی و جهانی
نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مینی برش استیل 1*115 ویکتوری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…